We doen ons uiterste best om onze workshops en cursussen te verzorgen volgens de geldende professionele normen. Toch kan het dat je ergens niet tevreden over bent. Dat betreuren we zeer. We hopen dat je in dat geval met ons in gesprek wilt gaan, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Vind je dat we onze verplichtingen niet zijn nagekomen? Dan kun je een klacht bij ons indienen via emmy@docprof.nl. Vermeld daarbij duidelijk waar je bezwaar tegen hebt, waarom je bezwaar maakt en wat je van ons verwacht. We bevestigen binnen een week dat we je klacht hebben ontvangen en nemen deze in behandeling. Je klacht wordt strikt vertrouwelijk behandeld. Binnen vier weken wordt je klacht afgehandeld. Mocht er meer tijd nodig zijn, bijvoorbeeld voor aanvullend onderzoek, dan laten we je dat weten en geven we aan wanneer je een reactie kunt verwachten. Je klacht en de afhandeling daarvan worden geregistreerd en gedurende twee jaar bewaard.
Ben je na onze reactie nog steeds ontevreden? Of wil je je klacht liever rechtstreeks elders neerleggen? Dan kun je je wenden tot de Klachtencommissie van NOBTRA. Deze vind je op hun website: www.nobtra.nl. De uitspraak van de NOBTRA Klachtencommissie is beslissend en bindend voor ons. Eventuele consequenties van de uitspraak handelen we snel af.